CONTACT

E-MAIL : nataliabeautycooperation@gmail.com

Najtrudniejsze początki

Cześć, hejka, witam wszystkich.
Wiem, że blogger ostatnio stał się dość oklepany i wszyscy ruszają w "jutuby", taki mamy klimat. Większość ludzi woli oglądać filmy niż czytać książki, tak to też jest w internecie.
Nie o tym przyszłam wam mówić.
Jestem osiemnastoletnią dziewczyną o wydaje mi się dość popularnym imieniu Natalia.
Mam wiele zainteresowań, ale w wolnym czasie najbardziej lubię oglądać moje ulubione seriale, ewentualnie czytać książki.

Założyłam tego bloga właściwie dla swoich korzyści - nie materialnych, lecz psychicznych. Będzie to miejsce, gdzie będę mogła się wygadać, mam nadzieję też, że nauczę się systematyczności dzięki niemu.

Do wakacji zobaczymy jak mi się uda, czy jest warto prowadzić taki swój kącik w internecie no i także przekonam się jak mi idzie. Jeśli chodzi o blog, będzie on o wszystkim, Systematycznie będę się do was odzywać, myślę, że około dwóch-trzech razy w tygodniu. Zostały trzy miesiące do wakacji i to jest moje "pięć minut". Czas do zmiany swojego ciała i niektórych cech charakteru-12 tygodni, 86 dni.

Jakie są wasze cele do wakacji? Podzielcie się ze mną nimi w komentarzach! 

Walczycie ze mną? Do następnego, buźki!






Share this:

CONVERSATION

11 problems:

  1. Zgadzam się że początki są najtrudniejsze i dotyczy to każdej rzeczy.
    Nie mam konkretnych celów do wakacji, odliczam do nich dni.
    Życzę ci powodzenia w prowadzeniu bloga :) Blogi lepsze niż jutuby ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK POCZĄTKI SĄ ZAWSZE CIĘŻKIE ! OCZYWIŚCIE NASZE CELE DO WAKACJI ZGUBIĆ ZBĘDNE KG ! :)
    ZAPRASZAMY SERDECZNIE DO SIEBIE ! BĘDZIEMY WDZIĘCZNE ZA KOMENTARZ/OBSEROWANIE :)
    styloovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy początek jest trudny, ale warto próbować...

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak początki bywają trudne, ale czemu by nie spróbować. A więc powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Zapraszam do mnie;)

    kllaudus.blogspot.com

    ps przyjmuje wymianę obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Należę do osób, które wolą czytać niż oglądać filmiki na YT. Życzę Ci powodzenia!! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam oglądać filmiki na yt, a nawet sama jestem początkująca! :) świetnie czyta się twoje posty
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci powodzenia w blogosferze kochana! Moim celem do wakacji, jest zrzucić chociażby 5 kilogramów! :)
    Dodaję się do obserwatorów! :)

    http://large-means-beatiful.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja powiem szczerze że nienawidzę oglądać tych vlogerów itp. Po prostu dla mnie to jest mega sztuczne. Wolę siąść i poczytać dobre treści :) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zbieram się długo i nadal tego nie zrobiłam ;p

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń